Olin kipeänä töissä ja kun en viitsinyt sinne kerran raahauduttuani poiskaan lähteä hiimailin siellä oikein mitään tekemättä koko hikisen päivän.
Töitten jälkeen soittelin lääkäriin ja sain ajan. Lääkäri haukkui lähinnä idiootiksi kun en aikaisemmin ole tullut. No, enpä ehtinyt. Kirjoitti sitten viikon sairasloman ja vannotti tulemaan uudelleen heti jos alkaa vähänkään tuntumaan pahemmalta. Epäilen kyllä vahvasti miten se olisi mahdollista enää tässä vaiheessa, mutta ei kerrota sitä tohtorille :D
Sain siis mitä ilmeisemmin allergisen reaktion appelsiineista joita K-kaupan tarjouksesta ostin kilokaupalla ja mussutin hyvällä ruokahalulla koko vkonlopun.
Mutta koska MINÄ olen sairas Minä saan silloin tehdä kaikkea mitä huvittaa. Ja jos huvittaa, voin ihan mainiosti makoilla sohvalla vaikka koko päivän syöpöttelemässä jäätelöä ja katsomalla Rimakauhua ja Rakkautta.
33665.jpg

Mutta ei niin huonoa ettei jotain hyvääkin.
Vaihdettiin Ziinan kanssa lankoja ja sain paketin tänään kotiin.
Tumma raitalanka muuntuu uudeksi yritykseksi lapasia. Mää olen aivan toivoton niiden tekemisessä kuten blogissa olevasta räpöstyksestä voi nähdä omin silmin, mutta muut langat tulevat raidoiksi raitasukkiin. Raitageneraattorille siis töitä!
Kiitos Ziina, nää oli just semmosia kuin halusinkin! Me tehtiin hyvät vaihtarit.
33666.jpg