Kerrankin jotain valmista.
Nämä ovat sekä ensimmäiset "oikeat" kirjoneuleet ikinä sekä ensimmäiset kunnolla valmistuneet lapaset joita olen koskaan saanut aikaan. Ja kaikki samalla kertaa.
Ottajiakin pääkallolapasille löytyi ihan kiitettävästi. Olivat kuitenkin hieman naftit. Ja peukku ahisti.
Joko mulla todella on iso käsi tai sitten alkuperäisellä ohjeen laatijalla on pienet kädet. Epäilen viimeistä.
No, fiksailen ohjetta vähän ja enköhän saa vkonlopuksi minäkin tämmöset. Mutta taidan heittäytyä vallan villiksi ja kokeilla jotain muuta väriä.
Niin ja sitten jäi vähän mietityttämään tuo alun rullaus. Oliskohan siihen pitänyt kutoa yksi nurjakerros? Näyttää vähän hassulta, mutta ei kait tuo mitään käytössä haittaa.

Huh hah hei ja rommia pullo!
50849.jpg